Poklonite se Onome koji je stvorio nebo i Zemlju i more i izvore vodene. (Otkrivenje 14,7)
Dužnost da obožavamo Boga utemeljena je na činjenici da je On čovekov Stvoritelj i da Njemu sva ostala bića duguju svoje postojanje. I gde god je u Bibliji objavljen Njegov zahtev da uživa veče pravo na poštovanje i obožavanje od svih bogova neznabožaca, navođeni su i dokazi Njegove stvaralačke moči…
U Knjizi Otkrivenja, u 14. poglavlju, ljudi su pozvani da se poklone Stvoritelju; a proročanstvo ističe grupu vernika, koji nadahnuti trostrukom anđeoskom porukom, počinju da drže Božje zapovesti. Jedna od tih zapovesti upučuje neposredno na Boga kao Stvoritelja. Cetvrta zapovest ovako glasi: „A sedmi je dan odmor Gospodu Bogu tvojemu… Jer je za šest dana stvorio Gospod nebo i Zemlju, i more i što je god u njima, a u sedmi dan počinu; zato je blagoslovio Bog sedmi dan i posvetio ga.“ (2. Mojsijeva 20,10.11) O danu za odmor, Suboti, Gospod je objasnio da je ona „znak… da znate da sam Ja Gospod Bog vaš“ (Jezekilj 20,20)…
„Subota kao uspomena na stvaranje je važna zato što nas stalno podseča na pravi razlog obožavanja Boga“, jer je On naš Stvoritelj, a mi Njegova stvorenja. „Subota je prema tome ugrađena u sam temelj bogosluženja, jer na najuticajniji način uzdiže tu veliku istinu, što nijedna druga ustanova ne čini. Istinski temelj bogosluženja, ne samo u toku sedmog dana, več svakog bogosluženja, nalazi se u razlici izmedu Stvoritelja i Njegovih stvorenja. Ta velika činjenica nikada ne sme zastariti niti se sme zaboraviti.“ (J. N. Andrews, History of the Sabbath, ch. 27)
Bog je u Edemu ustanovio Subotu da bi tu veliku istinu zauvek utisnuo u misli ljudi, i sve dok činjenica da je On naš Stvoritelj bude bila razlog da Ga slavimo i obožavamo, i Subota če ostati da bude znak i uspomena. Da su svi ljudi nastavili da svetkuju Subotu, misli čoveka i njegova ljubav bili bi usmereni prema Stvoritelju kao objektu poštovanja i obožavanja, i nikada ne bi bilo idolopoklonika, ni ateista, ni nevernika. Svetkovanje Subote je znak odanosti pravom Bogu, „Onome koji je stvorio nebo i Zemlju, i mora i izvore vodene“. Iz toga proizlazi da će poruka koja poziva ljude da obožavaju Boga i drže Njegove zapovesti, posebno tražiti od njih da drže četvrtu zapovest. (Velika borba, str. 436-438. original)